ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ημερ/νία: 04/05/2017
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Αρ. Πρωτ: 340
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Α/ΒΑΘΜΙΑΣ& Β/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΠΙΩΝ
Ταχ. Διεύθυνση: Θεσπιές, Βοιωτίας, Τ.Κ. 32001
Πληροφορίες: Δομβρεναίος Χ. Ιωάννης
Τηλέφωνο – Φάξ: 22620 65202
E-mail: mail@gym-thesp.voi.sch.gr
ΘΕΜΑ: «Έκθεση – Απολογισμός 3ήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής σε Άμφισσα – Γαλαξίδι»
Οι εκπαιδευτικές εκδρομές αποτελούν αναγκαίο συμπλήρωμα αγωγής των μαθητών, γιατί τους δίνουν τη δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με τόπους που έχουν ιδιαίτερη μορφωτική αξία, να γνωρίσουν επιτεύγματα του ανθρώπου μέσα από την μακροχρόνια πορεία του πολιτισμού και να καλλιεργήσουν την κοινωνικότητά τους (33120/ΓΔ4/28-2-2017, ΦΕΚ 681/Β/06.03.2017). Με βάση τα παραπάνω ο σύλλογος των καθηγητών του σχολείου μας από την αρχή της σχολικής χρονιάς έβαλε στόχο την παροχή γνώσης και την προαγωγή της εσωτερικής αρμονίας των μαθητών μέσα από τις σχολικές εκδρομές. Ο σύλλογος αναγνωρίζει τη σημασία των σχολικών εκδρομών, ότι αποτελούν ανάγκη και δικαίωμα, όποια μορφή και αν παίρνουν, του θεάματος, της άσκησης, της ελεύθερης δραστηριότητας, της εκπαιδευτικής εξόρμησης, αφού μέσω ενός άλλου τρόπου έκφρασης που δίνουν στα παιδιά, καλλιεργούν την προσωπικότητά τους, εμπλουτίζουν τη σκέψη τους, ενεργοποιούν τις δραστηριότητες τους. Απαραίτητη προϋπόθεση επιτυχίας των στόχων μιας εκδρομής όμως είναι η συστηματική οργάνωση, η ικανοποιητική προετοιμασία, ο σωστός προγραμματισμός.
Σας ενημερώνουμε, λοιπόν, ότι η 3ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στα Πλαίσια του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Γ΄ τάξης του σχολείου μας από 28/4/2017 έως 30/4/2017 σε Άμφισσα – Γαλαξίδι πραγματοποιήθηκε με επιτυχία.
Σ? αυτήν συμμετείχαν (25) μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου Θεσπιέων
Συνοδοί καθηγητές ορίστηκαν οι: Κασιώνης Χρήστος και Κοντογιάννη Σοφία
Αρχηγός ορίστηκε ο Δομβρεναίος Ιωάννης
Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε με σύγχρονο πούλμαν που μας διέθεσε το ταξιδιωτικό γραφείο MOUNTIS TRAVEL, το οποίο επιλέξαμε ακολουθώντας τις νόμιμες διαδικασίες. Το τουριστικό γραφείο ανταποκρίθηκε πλήρως στις υποχρεώσεις του και μετέφερε τους μαθητές με ασφάλεια. Διαμείναμε στο ξενοδοχείο PORTO LOURBAS, κατηγορίας Γ΄ της πόλης ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ Το ξενοδοχείο μας πρόσφερε τις προσυμφωνημένες υπηρεσίες με συνέπεια και ποιότητα. Η κατάσταση των καταλυμάτων ήταν άψογη και το προσωπικό αντιμετώπισε με ευγένεια τους μαθητές.
Κατά τη διάρκεια της εκδρομής δεν προέκυψε κάποιο πρόβλημα υγείας ή τραυματισμός μαθητή. Σε αυτό συντέλεσε και η άψογη συνεργασία των γονέων κατά το σχεδιασμό της εκδρομής. Τους είχε ζητηθεί να ενημερώσουν τους υπεύθυνους καθηγητές για κάποιο πρόβλημα υγείας ή αλλεργία των παιδιών τους.
Ακολουθεί το πρόγραμμα της εκδρομής:
Παρασκευή 28/4/2017:
08:00 αναχώρηση από Θεσπιές.
09:30 ? 13:30 άφιξη στο Κ.Π.Ε. Άμφισσας και υλοποίηση προγράμματος.
14:00 – 17:00 γεύμα μεσημεριανό στην Άμφισσα και περιήγηση στην συνοικία Χάρμαινα
17:00 – 22:00 αναχώρηση για Γαλαξίδι, άφιξη στο ξενοδοχείο, τακτοποίηση των αποσκευών, ανάπαυση, περιήγηση στην πόλη του Γαλαξιδίου και δείπνο, κατάκλιση.
Σάββατο 29/4/2017:
8:00 Έγερση ? πρωινό στο ξενοδοχείο.
9:30 ? 12:00 Ξενάγηση στο Ναυτικό Μουσείο Γαλαξιδίου και στην μητρόπολη της πόλης
13:00 ? 21:00 αναχώρηση με προορισμό για την Ναύπακτο, μετάβαση στο κάστρο της πόλης, μεσημεριανό γεύμα, περίπατος στο ενετικό λιμάνι και την παλιά πόλη, επιστροφή στο Γαλαξίδι, κατάκλιση.
Κυριακή 30/4/2017
8:00 Έγερση ? πρωινό στο ξενοδοχείο.
10:30 ? 13:00 Επίσκεψη στο μουσείο των Δελφών.
14:00 ? 18:00 Γεύμα και περιήγηση στην πόλη της Αράχωβας.
20:00 Επιστροφή στις Θεσπιές.
Σε γενικές γραμμές, η εκτίμηση όλων των εμπλεκομένων είναι ότι η 3ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Γ΄ Τάξης του σχολείου μας ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη και επιτέλεσε τον εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό της στόχο.
Ειδικότερα, οι μαθητές:
1. Αντιλήφθηκαν την αξία της τήρησης του προγράμματος πρωτίστως για την ασφάλεια τους.
2. Επέδειξαν σεβασμό στους χώρους που επισκεφθήκαμε. (Κ.Π.Ε. Άμφισσας,
Ναυτικό Μουσείο Γαλαξιδίου, κάστρο Ναυπάκτου, μουσείο των Δελφών κ.λ.π)
3. Εμπέδωσαν την αξία της ομαδικότητας (σεβασμός σε περιορισμούς, αποδοχή κανόνων, καθορισμός ρόλων).
4. Ανέλαβαν πρωτοβουλίες και δράσεις.
5. Συνέδεσαν γνώσεις από το αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων του σχολείου με νέες κοινωνικές εμπειρίες και πληροφορίες.
6. Ενίσχυσαν μέσα από τη λειτουργία της ομάδας την αυτοεκτίμησή τους.
7. Διαμόρφωσαν θετική στάση για τη ζωή, τη συνεργασία, τη συλλογική εργασία, την αλληλεγγύη, τη βιωματικότητα.
8. Συνειδητοποίησαν ότι το σύγχρονο σχολείο θα είναι αποτελεσματικό μόνο εφόσον προετοιμάζει αυριανούς πολίτες που θα συμμετέχουν δημιουργικά και κριτικά στα κοινωνικά, πολιτιστικά, περιβαλλοντικά δρώμενα.
Οι εκπαιδευτικοί συνοδοί είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τους μαθητές και να τους προσφέρουμε ευκαιρίες, μέσα από τις δραστηριότητες της εκδρομής, να αναπτύξουν κριτική σκέψη, να ασκήσουν τη φαντασία τους, να δημιουργήσουν, να ψυχαγωγηθούν, να ξεφύγουν από τις σχολικές υποχρεώσεις τους και να αποκομίσουν γνώσεις και εμπειρίες.
Ο Διευθυντής
Δομβρεναίος Χ. Ιωάννης
M | T | W | T | F | S | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1
| 2
| |||||
3
| 4
| 5
| 6
| 7
| 8
| 9
|
10
| 11
| 12
| 13
| 14
| 15
| 16
|
17
| 18
| 19
| 20
| 21
| 22
| 23
|
24
| 25
| 26
| 27
| 28
|